«109» қызметі қалай жұмыс істейді?

2024 жылдың 1 қаңтарынан бастап «109» бірыңғай диспетчерлік орталығына 10 795 өтініш түскен. Бұл көрсеткіш 2023 жылмен салыстырғанда 1 098 өтінішке артық. Бұл жайында жалпы қала тұрғындарының өтініштерін қабылдайтын орталық жетекшісі Гүлмира Кенжетаева айтты.

Өтініштер бірнеше категорияға бөлінген: су жүйесі (ыстық және суық су) – 752 өтініш, анықтамалық ақпарат және кеңес беру – 1467 өтініш, жылу жүйесі – 252 өтініш, жол инфрақұрылымы (көлік, жасанды кедергілер, жол құрылыстары, тұрақтар, бағдаршамдар) – 500 өтініш, қатты тұрмыстық қалдықтар – 200 өтініш, санитарлық тазарту (қыс мезгіліндегі қар тазалау, жаз мезгіліндегі қоқыс тазалау) – 634 өтініш, көше жарығы – 1010 өтініш, электрмен қамтамасыз ету – 622 өтініш, газбен қамтамасыз ету – 905 өтініш, кәріз жүйесі – 132 өтініш, жасыл желектер – 151 өтініш және басқа мәселелер – 1467 өтініш.

Гүлмира Кенжетаеваның айтуынша, газбен қамтамасыз ету мәселелері қысқы маусымда көбірек болған. Бір кездері күн сайын 35-40 өтініш түсіп жатқан, бірақ барлық өтініштер құрылыс бөлімі мен мердігер ұйымдар тарапынан шешілген. Сондай-ақ, құдықтар мен люктер ерекше бақылауда. Осылайша, «басқа мәселелер» категориясына 1467 өтініш енгізілген, себебі 2023 жылға су тасқыны кезеңіндегі өтініштер де қосылған. Бұл кезде жедел штаб жұмыс істеп, барлық қызметтер біріге кеңестер жүргізілген.

– Қоғамдық даму мәселелері балалар алаңдары, саябақтар, аллеялар және көркейту жұмыстары туралы өтініштерді қамтиды, – дейді Гүлмира Кенжетаева. – Халық бұл мәселелер бойынша жиі өтініш білдіреді. Қазіргі уақытта әр түрлі жобалар, мысалы, халықтық бюджет жобасы іске асырылуда. Бұл туралы тұрғындар тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық бөліміне хабарласуы мүмкін. Ал су жүйесі мәселесіне келсек, жылу жүйесінің жөндеу жұмыстары жүргізілгендіктен, тұрғындардан көп шағымдар түсіп, келеңсіз жағдайлар болды. Қазіргі уақытта су жүйесі дұрыс жұмыс істейді.

– Сіздің операторларыңыз қандай алгоритм бойынша жұмыс істейді?

– Қазіргі уақытта 10 адам жұмыс істейді. Әр ауысымда екі адам – инспектор және оператор жұмыс істейді. Оператор өтінішті тіркейді, карточка жасайды. Компьютер өтінішті екінші линияға жібереді, онда инспектор өтініштің категориясын анықтап, оны үшінші линияға жібереді. Үшінші линияда әртүрлі бөлімдер жұмыс істейді: тұрғын үй қатынастары, кәсіпкерлік бөлімі және басқа қызметтер. Оларға тиісті өтініштер жеткізіледі. Біз денсаулық сақтау және білім бөлімдерімен жұмыс істемейміз, өйткені олар облысқа тиесілі, бірақ оқу орындарының жұмыс кестесі бойынша кеңес бере аламыз. Таңертеңгі сағат алтыдан бастап тұрғындар сабақтардың тоқтатылуы туралы сұрауға бастайды. Өтініштердің өңдеу мерзімі бұған дейін жеті күн болса, биыл бес күнге дейін қысқартылды. Осы мерзім ішінде мемлекеттік органдар жауап беруі тиіс. Біз өтініш берушілермен кері байланыс орнатамыз, теріс немесе оң жауап болса да, міндетті түрде хабарласамыз. Жазбаша өтінішті қабылдау бұрынғыдай жалғасады. Тұрғындар жазбаша өтініштерді жіберіп, басшыға қабылдау үшін жазыла алады.

– 2025 жылы қандай өзгерістер күтілуде?

– Биылдан бастап «109» қызметінің жаңашылдығы ретінде картамен жұмыс жасау енгізілді. Яғни, барлық өтініштер картаға тіркелетін болады. Осы картада авариялық учаскелер көрсетіледі. Бұл учаскелер жөндеуге жіберіледі. Мысалы, егер бір ауданда су мәселесіне байланысты көп өтініш келсе, сол аудан жөндеуге жіберіледі. «Рудный су желілері» ЖШС бұл мәселелерді шешу бойынша тапсырма береді. Сондай-ақ, жылу мен басқа да мәселелерге қатысты да карталар бойынша жұмыстар жүргізіледі.

2025 жылы рудныйлықтар үшін басты алаңдаушылық тақырыптары – су жүйесі, жылу жүйесі, электрмен қамтамасыз ету және көше жарығы болып отыр. Қаңтар айында әсіресе көше жарығы бойынша көп өтініштер түскен. Бұл, бәлкім, күннің ерте батуына байланысты, сол себепті балалар мектептен қараңғылықта қайтып келеді.

– Бүгінгі таңда біздің орталықта 107 бейнебақылау камерасы бар, олар ТБО тұрағында орнатылған. Бұл камералар қоқыс жинау кезінде қиындықтар туындаған кезде орнатылды, екі-үш жыл бұрын. Қазіргі таңда қалалық прокуратураның нұсқауы бойынша тағы 20 камера орнату келісімі жүріп жатыр. Бұл камералар адамдар көп жиналатын жерлерде орнатылады. Қазіргі уақытта мекенжайлар Полиция басқармасымен келісілуде. Олар біздің орталыққа қосылып, полицияның жедел басқару орталығына шығарылады.

107 камераның тек 76-сы ғана орталықтан басқарылады. Егер қандай да бір құқық бұзушылық орын алса, полиция басқармасының өтініш бойынша бейнемазмұнды 30 күн бойы сақталған деректерден қарап шыға алады.

25 қаңтарда орталыққа төрт жыл толды. «109» қызметі тәулік бойы жұмыс істейді. Бұл номерге кез келген телефоннан қоңырау шалу тегін. Сондай-ақ, WhatsApp мессенджері арқылы өтініштер қабылданады, бірақ қоңыраулар қабылданбайды. Өтініштер сурет, бейнемазмұн және мәтін түрінде беріледі.

 

Гүлім МҰРАТ,

суретті түсірген

Сұлтан СЕРТАЕВ

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *