Мұндай орталықтар Түркістан және Павлодар облыстарында да жұмыс істейді. Олар Қасым-Жомарт Тоқаевтың тапсырмасы бойынша құрылды және «бір терезе» қағидаты бойынша әзірленді: мұнда азаматтардың өтініштерін қабылдау, өтініш берушілердің мәселелері бойынша кеңестер өткізу, мемлекеттік қызметтер көрсету интеграцияланған.
Рудный қаласының Халыққа қызмет көрсету бөлімінің басшысы Сәуле Мұсажанова:
– «Нәтиже» пилоттық жобасы біздің ХҚКО-да осы жылдың мамыр айында іске қосылды. Біз Рудный қаласының әкімдігі көрсететін мемлекеттік қызметтерге байланысты барлық өтініштерді қабылдаймыз. «Нәтиже» орталығына қала әкімінің атына сұраным жолдау үшін мемлекеттік мекемелерге – ТКШ, АХАТ, жер қатынастары және басқа да бөлімдерге өтінішпен жүгінуге болады. Бұл азаматтарға ыңғайлы болу үшін, олардың әкімдікке де, ХҚКО – ға да баруға, ал қызметті бір жерде-ХҚКО-да алуға келмеуі үшін жасалды. Бұдан басқа, мемлекеттік органмен тікелей байланыс болмайды, бұл сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің туындауын болдырмайды.
Жоба «Е-өтініштер» жүйесі базасында құрылған және өтініштерді қарау барысын мониторингілеуге және бақылауға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, жаңа жүйеде қарау барысы туралы хабарламалар бар. Сондай-ақ, өтініш беруші Мемлекеттік органдардың қабылданған шешімдер бойынша жауапкершілігін және халықтың қанағаттануын арттыра отырып, атқарылған жұмысты бағалай алады.
— Мемлекеттік органдарға өтініш берген кезде бірінші кезекте азаматтар құжаттар пакетін тексереді – ол адамның қандай қызметке жүгінгеніне байланысты әр түрлі. Егер құжаттар бәрі тәртіппен болса, оларды сканерлеп, уәкілетті органға жібереміз. Бұл бес-он минуттан аспайды, — деп түсіндіреді «Нәтиже» орталығының бас маманы Светлана Тұрлыбаева.
Көбінесе өтініштер АХАТ бөлімі (қайтыс болу туралы куәлік алу, әке болуды анықтау), жер қатынастары бөлімі (жалдау шартын бұзу, сату, жер учаскелерін сатып алу) арқылы қабылданады.
Біз мүдделіміз: азамат оның өтініші қабылданғанын және қаралуда екенін қалай біледі?
— Өтініш рәсімделген кезде азаматқа оның өтініші қабылданғаны туралы СМС-хабарлама келеді. Ол қаралған кезде өтініш беруші де оның өтінішіне жауап дайын екендігі туралы СМС-хабарлама алады, – деп қосты Светлана Тұрлыбаева.
Әрине, әзірге бірнеше қала тұрғындары ХҚКО-дағы «Нәтиже» орталығы туралы біледі және олар әлі күнге дейін әдеті бойынша мемлекеттік органға барады, оларды мемлекеттік қызметтерді алу және өтініштерді беру орталығына жібереді. Бірақ уақыт өте келе, барлық инновациялар сияқты, ол да тамыр алады. Ал «Нәтиже» орталығы туралы бұрыннан білетін рудничандықтар Мемлекеттік қызметтерді алудың жаңа форматы туралы жақсы пікір айтады, өйткені енді кабинеттер бойынша жүруге уақыт жұмсамауға тура келеді.
«Нәтиже» орталықтары келіп түскен барлық өтініштердің 50 пайызын, бірінші кезекте, түсіндіру сипатындағы өтініштерді алып тастай алады деп күтілуде. Сол арқылы азаматтардың мәселелерін бірден шешу.
Бастамашылардың ойынша, пилоттық жоба халыққа қызмет көрсету процесін азаматтар үшін неғұрлым ыңғайлы және қолжетімді етуі тиіс. Әзірге ол еліміздің үш өңірінде сынақтан өтуде.
Егер жоба азаматтар арасында ыңғайлы және қолжетімді сервис ретінде өзін ұсынса, онда осы жылдың күзінде Қазақстан Республикасының барлық өңірлеріне масштабтау кезеңі басталады.
«Нәтиже» пилоттық жобасының қолданылу кезеңінде Рудный ХҚКО-да 400-ден астам өтінім қабылданды, олардың барлығы өңделді, өтініштер мен өтініштерге жауаптар алынды.