Азаматтарда медициналық көмектің сапасы мен қолжетімділігі жөніндегі мәселелердің көпшілігі алғашқы медициналық-санитарлық көмек деңгейінде туындайды
Бұған жол бермеу үшін Қазақстан Республикасының барлық медициналық ұйымдарында «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» ҚР Кодексінің 58 – бабына сәйкес медициналық көмектің сапасы мен пациенттердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін пациентті қолдау және ішкі бақылау қызметі (ПП және ВК) құрылды.
Қызметтің негізгі қызметі тәртіпті бұзу және медициналық көмек көрсету фактілерін анықтау болып табылады.
СІЗ СПП-ҒА ЖҮГІНУГЕ ҚҰҚЫЛЫСЫЗ, ЕГЕР…
— Медициналық қызметкерлердің дөрекі көзқарасына тап болды;
— Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілетін медициналық қызметтер үшін ақшалай қаражатты бопсалау фактілеріне тап болдық;
— Сізден шұғыл көмек алу үшін немесе учаскелік дәрігерге бару үшін сақтандырылған мәртебенің болуы талап етіледі;
— Сізге учаскелік дәрігердің болмауы себебінен оны қабылдаудан бас тартылады;
– Учаскелік дәрігер / медбике немесе фельдшер үйге шақыруға қызмет көрсетпейді, дегенмен сіз осы емханаға аумақтық принцип бойынша тіркелгенсіз;
— Сіз тар маманнан кеңес ала алмайсыз, өйткені ол жоқ немесе жазба бір ай бойы толтырылады;
— Сізге денсаулық көрсеткіштері бойынша диагностикалық немесе зертханалық қызметтерге жолдама берілмейді;
— Сіз жүргізілген зерттеу нәтижелерімен таныспадыңыз;
— Дәрігер қабылдау кезінде дөрекілік танытты, өзін дұрыс ұстамады;
— Сіз көрсетілген медициналық көмектің сапасына қанағаттанбайсыз;
— Сіз диагноздың немесе тағайындалған емнің дұрыстығына күмәнданасыз;
— Сіз медициналық жазбаларыңызда дұрыс емес деректерді немесе тіркемелерді таптыңыз;
— Сіз медицина қызметкерлері мен медициналық ұйымның жұмыс сапасына жалпы наразысыз.
Кез келген өтінішті арнайы комиссия объективті түрде қарайды. ЖК және ЖК мамандары рудничандарды тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемімен, жеңілдікпен-дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етумен, медициналық көмек көрсетудің тәртібі мен сапасымен қамтамасыз ету, міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру (МӘМС) шеңберінде іс-шараларды енгізу және іске асыру мәселелері бойынша ақпарат бере алады. Сонымен қатар, денсаулық сақтау саласына қатысты барлық сұрақтар бойынша кеңес беріледі. Пациенттердің құқықтары және өз денсаулығы үшін ортақ жауапкершілік туралы ақпарат береді.
ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТІНЕ ҚАЛАЙ ХАБАРЛАСУҒА БОЛАДЫ?
Толық аты-жөні (аты-жөні) және байланыс деректері (ұялы және үй телефонының нөмірі, тұрғылықты мекен-жайы) көрсетілген жазбаша өтінішті қалалық емхананың кіреберісіндегі бірінші қабатта, тіркеу орнының жанында орналасқан «шағымдар мен ұсыныстар жәшігіне» қалдыруға болады.
Сіз өзіңіздің өтінішіңізді сайтта қалдыра аласыз: http://rudpol.kz. немесе «Рудный қалалық емханасы» КМК «сенім телефонына» қоңырау шалыңыз: 7-26-79, онда Сізге жауапты мамандар жауап береді немесе call-орталыққа: 3-99-98.
«Рудный қалалық емханасы» КМК бас дәрігерінің медициналық бөлім бойынша орынбасары Жандос Рахметов:
– «Шағымдар мен ұсыныстар қорабынан» өтініштер келіп түсуіне қарай алынады. Пациенттерді қолдау қызметі екі негізгі функцияны орындайды. Біріншісі-пациенттерді қолдау және даулы жағдайларды шешу, екіншісі – ішкі аудит. Көптеген адамдар емханада болған кезде қолдау қызметіне жүгінеді және Біз барлық даулы мәселелерді сол жерде шешеміз. Өйткені біз түсінеміз: осылайша энергия шығыны азаяды, күш, жүйке және уақыт үнемделеді. Өйткені, барлығы мәселені осында және қазір шешкісі келеді. Біздің ішкі тиімділігіміз пысықталуда, қай учаскелерде жұмысты жақсарту қажет екенін анықтаймыз. Көптеген жағдайларда біз туындаған мәселені шешуге тырысамыз. Барлық дәрігер-мамандар медиация бойынша оқудан өтті. Кез-келген жағдайды шешуге болады, өйткені кейбір сәттерде азаматтар бізге түсініспеушілікке қатысты жүгінеді: мүмкін дәрігер олай түсіндірмеген немесе пациент дұрыс түсінбеген шығар.
2022 жылы қалалық емхананың пациенттерді қолдау қызметіне 387 өтініш келіп түсті, оның үшеуі жазбаша, қалғаны ауызша. Белгілі бір критерийлер бойынша Комиссия шағымдардың 51 пайызы.