Оқу жылының басталуы қарсаңында Рудный білім беру қызметкерлерінің дәстүрлі тамыз кеңесі өтті

Оқу жылының басталуы қарсаңында Рудный білім беру қызметкерлерінің дәстүрлі тамыз кеңесі өтті

«Тамыз кеңесі – педагогикалық қоғамдастық өкілдеріне атқарылған жұмыс туралы есеп беруге, тәжірибе мен пікір алмасуға, жетістіктер мен жоспарлар туралы айтуға мүмкіндік беретін өзіндік диалог алаңы», — деп атап өтті кеңесті ашқан қала әкімі Қуандық Испергенов.

Конференция жұмысына әкімдіктің акт залында білім беру ұйымдарының басшылары, мектеп, балабақша, мектептен тыс ұйымдардың педагогтары, БАҚ өкілдері қатысты.

Рудный қаласының білім беру жүйесін дамыту туралы білім бөлімінің басшысы Темурхан Жайлыбаев баяндама жасады. Біз оның қойылымынан үзінді келтіреміз.

БАЛАБАҚШАЛАРДЫ ЛИЦЕНЗИЯЛАУ ҚАЙТАРЫЛАДЫ

Балабақшаларды лицензиялау жүйесі Қазақстанда 2011 жылға дейін жұмыс істеді және мектепке дейінгі білім берумен, оның ішінде жеке сектор есебінен қамтуды жылдам ұлғайту мақсатында күшін жойды.

Қазір жағдай басқаша. Балабақшалармен қамту айтарлықтай өсті, республикалық көрсеткіш 99 пайызды, қала бойынша – 94,1 пайызды құрайды.

Балабақшалар мен шағын орталықтарды жабдықтау жағдайын талдау үш жастан алты жасқа дейінгі балаларға арналған орындардың профицитін көрсетті. Оқу жылының соңында ол 243 орынды құрады. Сондықтан білім бөлімі балабақшалардағы жас ерекшелік топтарын толық жасақтау үшін төрт мектеп базасында (№4 мектеп-лицейде, №9 бастауыш мектепте, №13 және 18 мектептерде) шағын орталықтарды жабу туралы шешім қабылдады.

Үш жасқа дейінгі балалардың жас санатында жағдай басқаша, бұл жерде әлі де орын тапшылығы сақталуда, ол 1450 адамды құрайды. Сондықтан үш жасқа дейінгі балалар үшін мектепке дейінгі білім берудің қолжетімділігі басым міндеттердің бірі болып табылады және ҚалаББ алдағы екі жылға жоспарланған қалада жаңа балабақшалар салу осы мәселені шешуге мүмкіндік береді деп үміттенеді.

Мектепке дейінгі ұйымдарды лицензиялау рәсіміне қатысты. 2024 жылдан бастап балабақшаларды кезең-кезеңімен лицензиялау басталады. Бес негізгі бағыт бойынша олардың қызметіне қойылатын талаптарды күшейту бойынша жұмыстар жоспарланғаны белгілі.

► Барлық балабақшаларды аттестаттаудан өткізу, оның барысында олардың жұмыс жағдайлары мен сапасы тексеріледі;

► Мемлекеттік тапсырысты балабақшаларға орналастыруға қойылатын талаптарды күшейту;

► Мектепке дейінгі мекемелер қызметкерлерінің кадрлық әлеуетін арттыру. Колледждер мен жоғары оқу орындарында даярлау сапасын жақсарту;

► Мектепке дейінгі білім берудің жаңа моделі шеңберінде бағдарламалардың мазмұнын жаңарту;

► Ағарту министрлігі бұл мәселеде депутаттардың, жұртшылық пен мемлекеттік органдардың қолдауына сүйенеді.

2021 жылдан бастап балабақшаларды мемлекеттік аттестаттау қайта басталды. Өткен оқу жылының қорытындысы бойынша №14 бөбекжай-балабақшасы осы рәсімнен «өте жақсы» өтті. Ағымдағы жылдың желтоқсан айында №2 және №9 балабақшаларды аттестаттау жоспарлануда, олардың басшылары мемлекеттік аттестаттауға сәтті дайындалу және өту үшін толық шаралар қабылдауы қажет.

МЕКТЕПТЕРДЕ-ЖАҢАРТЫЛҒАН ОҚУ ЖОСПАРЛАРЫ

Орта білім беруде пәндік білімді қалыптастыруға, оқушылардың Мета-пәндік дағдыларын дамытуға (Мета-пән баланың жаңа білім мен дағдыларды өз бетінше игеруге мүмкіндік беретін әмбебап оқу әрекеттерін игеруін білдіреді), ерте бейіндеуге, инклюзивті орта мәдениетін қалыптастыруға баса назар аударылады.

Мектептер жаңа оқу жылын жаңартылған оқу жоспарлары бойынша бастайды.

Материалдық-техникалық база-білім беру сапасының кепілі, сондықтан білім беру кеңістігінде, ең алдымен, инфрақұрылымдық мәселелерді шешу өте маңызды. Жөндеу жұмыстарын жүргізуге және МТБ-ны нығайтуға биыл шамамен 132 миллион теңге жұмсалды.

МҰҒАЛІМДЕРДІҢ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ ТӨМЕНДЕЙДІ

Бүгінгі таңда қаланың білім беру кеңістігіндегі проблемалық мәселелер кадрлардың жетіспеушілігі және педагогтардың сапалық құрамының төмендеуі болып табылады. Бос жұмыс орындарының ең көп саны келесі пәндер бойынша байқалады: бастауыш сыныптар, математика, ағылшын тілі, орыс тілінде оқытатын мектептердегі Орыс тілі, информатика.

Ішкі кадрлық ресурстардың арқасында мектептер жұмыс оқу жоспарындағы пәндерді оқытуды қамтамасыз етеді, бірақ мұғалімдердің жүктемесінің артуы, әдетте, оқыту сапасын төмендетеді және кәсіби күйіп қалу факторларының бірі болып табылады.

Педагогикалық мамандықтарға ерте кәсіптік бағдарлау Кадрлық проблеманы шешудегі оң сәт болып табылады. Бұл бағытта Бейімбет Майлин атындағы №7 мектеп-гимназияның «педагог боламын…»облыстық экспериментіне белсенді қатысқаны атап өтілді. Экспериментке қатысу студенттерге кәсіби таңдауды, мұғалім мамандығына дайындығын түсінуге, кәсіби сынақтардан өтуге мүмкіндік береді.

Кадрлық ресурстың тағы бір проблемалық мәселесі педагогтардың сапалық құрамын төмендету болып табылады. Бүгінгі таңда бұл көрсеткіш өткен жылғы 54,7 пайызға қарағанда 53,1 пайызды құрайды. Ұлттық біліктілік тестілеуінен өту кезінде өту балдары шкаласының өзгеруі педагогтердің 30 пайызы мәлімделген санаттан төмен балл жинағанын және бар санатты растай алмағанын көрсетті.

«Білім туралы» және «педагог мәртебесі туралы» Заңдарға енгізілген өзгерістерге сәйкес педагогтердің біліктілігін арттыру курстарынан бес жылда бір рет емес, үш жылда бір рет өтуі тиіс.

БАРЛЫҚ ДЕҢГЕЙДЕГІ САПАЛЫ БІЛІМ

Соңғы бес жылда қалада мемлекеттік тілде оқытатын балалар контингенті ұлғайды. Биыл №4 мектеп-лицейде және №12 жалпы білім беретін мектепте қазақ тілінде оқытатын сыныптар ашылды, Дмитрий Карбышев атындағы №14 мектепте және №18 мектепте сынып-комплектілер саны артты.

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға жағдай жасауда №17 мектеп базасында инклюзияны қолдау кабинетінің жұмыс істеуі ерекше орын алады. Қызметінің қысқа мерзіміне қарамастан (кабинет 2020 жылдың соңында ашылды), мектеп ұжымы инклюзияны қолдау кабинеттерінің облыстық конкурсында бірінші орын алып, оқушылардың инклюзивті мәдениетін қалыптастыру бойынша Халықаралық жобалар конкурсының жеңімпазы атанып, жұмыстың жоғары нәтижелілігін көрсетті.

Биылғы оқу жылының басында №19 жалпы білім беретін мектеп базасында қазақ тілінде инклюзияны қолдау бойынша екінші кабинет ашылады.

БАЛАЛАРДЫ ӘЛЕУМЕТТІК ҚОЛДАУ

Биылғы жылы мектеп оқушыларын қолдаудың тағы бір шарасы киім, аяқ киім, мектеп-жазу керек-жарақтарын сатып алу үшін ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен емес мөлшерде материалдық көмек бөлу болды. Қазіргі уақытта бұл жұмысты білім беру ұйымдары жүргізуде.

Жалпыға міндетті оқу қорынан бөлінетін қаражаттан басқа, жыл сайын оқу жылы басталар алдында «Мектепке жол»акциясы өтеді. Қала бойынша демеушілік көмектің жалпы сомасы биыл алты миллион 790 мың теңгені құрады.

МАМАНДЫҚҚА КІРУ. БҰЛ ҚАЛАЙ?

Кеңеске білім басқармасының әдістемелік кабинетінің басшысы Татьяна Набатникова қатысты, ол Рудный педагогтарының Облыстың білім беру жүйесінің кадрлық әлеуетін құрайтынын, олар барлық инновациялардың авангардында жүретінін атап өтті.

– Әр оқу жылы сияқты, бұл жыл да өзгерістермен ерекшеленеді. Білім беру ұйымдарының басшылары назар аударуы қажет нәрселерге тоқталайын. Биылғы жылды жаңа типтік оқу жоспарларынан бастаймыз, білім беру процесіне Ақымақтар ақырын түсуі үшін сағаттық жүктемені дұрыс бөлу маңызды. Қазір Ыбырай Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы жаңа оқу бағдарламаларын әзірлеуде. Сондықтан пән мұғалімдері оқу пәндерінің мазмұны тұрғысынан да қайта құрылуы керек. Сіздің білім беру ұйымыңызда соңғы үш жылда өз біліктілігін арттырмайтын бірде-бір педагог болмағанын көздеу қажет. Рудныйда бос жұмыс орындарының өте үлкен пайызы бар екенін байқаймын. Мүмкін сіз мамандыққа «бүйірлік» кіру рәсіміне назар аударуыңыз керек шығар? Бұл педагогикалық білімі жоқ адамдарға арналған қайта даярлау курстары туралы. Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университетінде қайта даярлау курстары бекітілді, мұғалім болғысы келетіндер оқи алатын бірнеше білім беру бағдарламалары бар.

Татьяна Набатникова туралы тағы бір жаңалық. Осы оқу жылынан бастап білім министрлігінің Білім саласындағы бақылау комитеті әзірлеген білім беру сапасын қамтамасыз ету жөніндегі нұсқаулықтар енгізілді.

— Бізді не күтіп тұр? Облыстық білім басқармасының басшысы әрбір білім беру ұйымына өзінің басқару моделі мен даму тұжырымдамасын әзірлеуді тапсырды. Жалпы көзқарастардан аулақ болу керек, әр мектептің өзіндік ерекшелігі бар, өзіндік бренді, сәтті жүзеге асырылатын бағыты болуы керек. Күзгі демалыста әр білім беру ұйымының басшысы қалалық білім бөліміне мектепті дамыту тұжырымдамасын тапсыруы керек, ал қысқы демалыста білім беру басқармасының өкілдері осы мәселе бойынша білім беру ұйымдарының басшыларын тыңдау үшін облыстың аудандары мен қалаларына барады, – деп түсіндірді білім басқармасының әдістемелік кабинетінің басшысы.

ТАМЫЗ КОНФЕРЕНЦИЯСЫ БАРЫСЫНДА ҚАЛА ПЕДАГОГТАРЫНА МАРАПАТТАР ТАБЫСТАЛДЫ.

Білім беру ісінің құрметті қызметкері

Ольга Нуштаева (қалалық білім бөлімі)
Мектепке дейінгі білім беру ісінің құрметті қызметкері

Ольга Костенко (№12 балабақша)
Білім және ғылым Министрлігінің құрмет грамотасы

Наталья Борисова (№9 бастауыш мектеп)
Білім және ғылым Министрлігінің Алғыс хаты

Алеся Важницына (№4 мектеп-лицейі)
Қостанай облысы әкімінің грамотасы

Нина Проводина (№5 балабақша)
Рудный қаласы әкімінің грамотасы

Нұргүл Досанова (№1 мектеп)
Гүлнар Тұртбаева (№3 мектеп)
Бағдагүл Ошанова (№15 мектеп
Елена Ленкова (№21 гимназия)
Галина Подукова (Дмитрий Карбышев атындағы №14 мектеп)
Бірқатар педагогтар білім басқармасының, Қалалық білім бөлімінің, Қостанай облысының Білім және ғылым ұйымдары қызметкерлерінің жергілікті кәсіподағының грамоталарымен марапатталды.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *