Рудныйлықтар жылу желілерін жөндеуден кейін ыстық судың сапасына шағымдануда

Әлеуметтік желілерде 50 лет Октября көшесіндегі 102 үй тұрғындарынан ыстық суды ағызу үшін краннан суық суды ұзақ уақыт ағызу қажеттілігі туралы шағым түсуде. Олардың пікірінше, тұтынушыларға суды ыстық сумен жабдықтау тарифі бойынша төлеуге тура келеді, деп хабарлайды Рудный қаласының әкімдігі

Бұл өтінішке «Рудненская теплосеть» ЖШС басшылығының жауабы алынды.

— Қаланың магистральды және орамдық жылу желілерін қайта құру бойынша жұмыстардың жүргізілуіне байланысты кейбір тұтынушыларда ыстық сумен жабдықтау қызметі нормативтік талаптарға сәйкес келмеуі мүмкін екендігін сіздің назарыңызға жеткіземіз. Бұл қазіргі уақытта екі қалалық кезекте (магистральдық жылу желілері) жөндеу жұмыстары жүргізіліп, ыстық сумен жабдықтау қалаға қала контурының бір тармағы бойынша жеткізілетіндігіне байланысты, — деп түсіндіреді жылу компаниясында.- Осындай жағдайда, соңғы жылу тарату желісіне қосылған көп пәтерлі тұрғын үйлерде жылу тасымалдағыштың қолда бар қысымы жетіспейді (жеткізу және қайтару құбыры арасындағы жылу тасымалдағыш қысымының шамалы төмендеуі). Бұл мұндай үйлердегі ыстық сумен жабдықтау жүйелеріндегі салқындатқыштың температурасының төмендеуіне әкеледі.

50 лет Октября көшесі бойындағы № 102 тұрғын үй осы санаттағы үйлерге жатады. Өкінішке орай, жағдай жөндеу жұмыстары аяқталғанға дейін сақталады. Қызметтің нашарлауы немесе оның толық болмауы кезеңінде тұтынушыларға қайта есептеу жүргізілетін болады.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *